[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - HJELP!!!

HJELP!!!

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

HJELP!!!

Innlegg lasse1962 » 10 Aug 2011, 20:16

Hei alle atv interesserte!
Jeg lurer på mye,da jeg ikke har hat atv så mange mnd, jeg bor i Østfold og lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan kjøre i terreng , det hadde jeg satt pris på.
Jeg har meldt meg inn i Østlandske atv Klubb For og få litt info og håper og treffe hyggelige mennesker som deler mine interesser. så kan jeg kjøpe klubb effekter , og være med på treff. Tøft.
lasse1962
500ccm
 
Innlegg: 271
Registrert: 10 Aug 2011, 13:49
Bosted: Fredrikstad
Stolt fører av:

Re: HJELP!!!

Innlegg liadammen » 13 Aug 2011, 02:42

Hei hvis du vil kjøre sammen med fler så er vi flere her i østfold som kjører masse så har du lyst til å treffes å kjøre litt å bli mer kjent er det bare å si i fra så kan vi finne en dag eller ettermiddag som vi kan kjøre en tur å ta en kopp kaffe å bli kjent. [oh yes]
Rune Nilsen
Polaris RZR XP 900

Bilde
liadammen
ATV Sjef
 
Innlegg: 1305
Registrert: 06 Sep 2008, 15:51
Bosted: Skiptvet
Stolt fører av:

Re: HJELP!!!

Innlegg lasse1962 » 13 Aug 2011, 09:50

Hei! Det sier jeg tusen takk til, det høres veldig koselig ut.
Hvor er det dere møtes og kjører ifra? Jeg må ha en dag på meg da min henger står i Fredrikstad og bor på Hvaler. Jeg kan stille opp når som helst i helger og etter 15.00 på hverdager.
Tusen Takk.
Mvh Lasse
lasse1962
500ccm
 
Innlegg: 271
Registrert: 10 Aug 2011, 13:49
Bosted: Fredrikstad
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester