[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Valg av ATV

Valg av ATV

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

Valg av ATV

Innlegg cossie2hjulstrekk » 17 Okt 2011, 06:51

Hei!

Jeg skal kjøpe meg en ATV 4x4 som skal brukes til snøbrøyting, vedkjøring og litt morro.
har prøverkjørt diverse og i prisklassen jeg kan tåle står det nå mellom en Yamaha 550 2011 og Dinli 800

Hva ville dere valgt? forslag, tips, erfaringer mottas
cossie2hjulstrekk
50ccm
 
Innlegg: 2
Registrert: 17 Okt 2011, 06:39

Re: Valg av ATV

Innlegg rr_a » 17 Okt 2011, 07:23

Vet ikke noe om dinli, men jeg ville valgt yamaha for det er skikkelig kvalitet. Kvalitet = mindre utgifter i lengden
rr_a
GIF Meister Ændersen
 
Innlegg: 1514
Registrert: 27 Aug 2008, 20:07

Re: Valg av ATV

Innlegg BPG67 » 17 Okt 2011, 12:27

Yamaha hadde nok jeg gått for også, føler at kvaliteten er et hakk bedre, har sett forskjellige merker som ser veldig så flotte ut når de er nye, men etter et par års tid så kommer kvalitetsforskjellen frem, har selv hatt Can Am i 4 år og har ikke hatt en ting og sette fingern på, har vært brukt til skogskjøring, snøbrøyting og mange mil på vei :D
BPG67
50ccm
 
Innlegg: 14
Registrert: 21 Aug 2011, 20:57
Bosted: Tomrefjord
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester