[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - SMC eller Access?

SMC eller Access?

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

SMC eller Access?

Innlegg nico » 06 Jan 2012, 07:48

Hei, jeg skal kjøpe meg atv nå, og lurte på om noen visste hva som var best av SMC og Access? Det er 50cc det er snakk om. Jeg har sett på en Access Streak 50 og en SMC Mistral 50 (stor modell, like stor som 250cc). Noen forslag om hvem som er best?
nico
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 06 Jan 2012, 07:39

Re: SMC eller Access?

Innlegg GH89 » 20 Jan 2012, 11:49

Ser du er på utkikk etter ATV!:)

Jeg har fortiden en SMC 250cc til salgs. Denne er registrert som motorsykkel på hvite skilter. Og kjøres på førerkort klasse-B.
Sammen med ATV'n min følger det også med en hel delesykkel hvor motoren ikke har gått mer en 2-3000 km.

Litt info om hovedsykkelen (svart)
- SMC 250cc
- Hvite skilter (motorsykkel)
- Effektanlegg
- Powerfilter
- 12mm spacere x4
- Maxxis Dirt dekk (følger med 4 ekstra på delesykkel)
- Følger med knastdekk
- Følger med større dyse

Hva som mangler på delesykkelen før den evt. er kjørbar.
- Clutchwire
- Forgasser
- Frontdempere

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Kom gjerne med bud om du er interessert!:)
Brukerens avatar
GH89
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 22 Mar 2011, 17:16
Stolt fører av:


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester