[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Første atv. Raptor 700. Asfalt osvosv

Første atv. Raptor 700. Asfalt osvosv

Her kan du som er ny si hei, og hilse på oss her i forumet. En grei plass og starte

Første atv. Raptor 700. Asfalt osvosv

Innlegg ski-doo300t » 06 Jun 2013, 22:09

Heihei.

Vurderer sterkt en yamaha raptor 700 :)
Har lest litt at det blir "kast" i bakakslinga pga asfaltkjøring ? Stemmer dette ? Må legge til at jeg også er 100kg... :P
Jeg kommer til å bruke den til 99% ufornuftig bruk. Til og fra jobb når været tillater det, 2mil en vei ca. Litt fram og tilbake på fine ettermiddager og helger. Og kanskje litt leking etter grusveier, jorder osv.

Sånn ufornuftig kjøring for å piffe opp verdagen litt mens jeg venter på snøen og snøscooter sessongen. :P Er bilmekaniker og har snøscooter og har skrudd snøscooter siden jeg begynte på barneskolen så servicer og små reperasjoner regner jeg med jeg klarer og ordne selv.

Er disse veldig tørste ? Kjører dere de på 98 okt eller 95 ? Er de holdbare ? Stempelskifte annen vær sessong osv ?

Håper noen kan hjelpe litt, komme med tips og kommentarer.

Mvh Meg :)
ski-doo300t
50ccm
 
Innlegg: 11
Registrert: 22 Aug 2010, 11:13

Re: Første atv. Raptor 700. Asfalt osvosv

Innlegg ski-doo300t » 06 Jun 2013, 22:25

Hvilket kjøreutstyr setter dere som "krav" ?
Hjelm gidder jeg ikke og nevne.

Men "ryggskinne" eller hel brynje osv ? :) Hva kjører dere med ?
ski-doo300t
50ccm
 
Innlegg: 11
Registrert: 22 Aug 2010, 11:13

Re: Første atv. Raptor 700. Asfalt osvosv

Innlegg smaug » 07 Jun 2013, 14:10

Til veibruk er en MC jakke og bukse greit å ha men ikke noe krav. Ryggskinne kan være fornuftig å bruke til lek og morro men det beste er selvsagt å bruke sånt hele tiden. MC sko er også veldig greit å bruke evt sko med skikkelig stive såler.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Første atv. Raptor 700. Asfalt osvosv

Innlegg ski-doo300t » 07 Jun 2013, 17:30

Takk :)
ski-doo300t
50ccm
 
Innlegg: 11
Registrert: 22 Aug 2010, 11:13


Gå til For nybegynnere

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester