Tilbake
til Nyheter og Galleriet
Moderatorer: Rohnny, MaxMekker
Necman skrev:Hei jeg har tenkt på å kjøpe meg en honda rincon. Lurte på om det er noen som har vært borti den atv`n både bra å dårlige sider med den?
gkjernaas skrev:Necman skrev:Hei jeg har tenkt på å kjøpe meg en honda rincon. Lurte på om det er noen som har vært borti den atv`n både bra å dårlige sider med den?
Honda'en har automatkasse... Automatkasse er i mine øyne ubrukelig på en atv!
Forestill deg en bakke du må ha litt fart for å komme opp (høy fart krever høyt gir) og midt i bakken girer maskinen ned og du er garantert å få full hjulspinn som enten fører til at du vipper bakover eller setter deg fast! En kompis kjøpte seg 680 og putta på ITP 589 dekk... Kom halvveis i bakkene Polaris'ene (med orginale all-round dekk kjørte) rett opp, nettopp pga automatkassa!
Men som andre her sier, den ser kul ut(spesielt med ITP-felger og store dekk) og skal vel være bra på kvalitet!
peodudn skrev:gkjernaas skrev:Necman skrev:Hei jeg har tenkt på å kjøpe meg en honda rincon. Lurte på om det er noen som har vært borti den atv`n både bra å dårlige sider med den?
Honda'en har automatkasse... Automatkasse er i mine øyne ubrukelig på en atv!
Forestill deg en bakke du må ha litt fart for å komme opp (høy fart krever høyt gir) og midt i bakken girer maskinen ned og du er garantert å få full hjulspinn som enten fører til at du vipper bakover eller setter deg fast! En kompis kjøpte seg 680 og putta på ITP 589 dekk... Kom halvveis i bakkene Polaris'ene (med orginale all-round dekk kjørte) rett opp, nettopp pga automatkassa!
Men som andre her sier, den ser kul ut(spesielt med ITP-felger og store dekk) og skal vel være bra på kvalitet!
Har du kjørt Rincon?? Det du sier om automaten er bare tull og fjas.. . Om du ikke vil at automaten skal gire i bakken så kjøre du den manuelt. Du viste kanskje ikke at du kan gire manuelt med den...?? Jeg har denne selv og har prøvd det meste av ATV på markedet. Automatgir er helt klart å foretrekke..
Det er med god grunn Honda er MEST solgte ATV i USA
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest