[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Windows 7

Windows 7

Man kan jo gjette seg til hva dette handler om :-)

Windows 7

Innlegg E.F.I » 26 Okt 2009, 01:22

Oppgraderte min laptop fra Vista til Windows 7 idag.
Foruten at det tok ca 5 timer så fungerer alt meget bra så langt... tilogmed alle hurtiginstillingene henger med på W7.

Butikken prakket på meg Norton security 2010 fordi de sa at Norton 360 V 2.0 ikke fungerte på W7...men det gjør den...den har oppdatert live og tatt sikkerhets kopier og hele pakka uten noe kødd.

Ser ut til at de fleste programmer også fungerer-.

Men hvorfor kan jeg ikke installere i 64 bit ? La inn W7 32bit som ble anbefalt etter å kjørt det der advicer programmet.

Har en HP laptop med en AMD Turion 64 X2 2.0 Ghz CPU, 4 Gb Ram, 2 X 225 Gb HDD, et NVIDIA GeForce 8400M GS
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Windows 7

Innlegg :-) » 26 Okt 2009, 07:30

Bare og legge inn 64bit, men om du har noen utnyttelse av det er jo en helt annen sak.

Det første du kan ta i bruk med 64bit er jo minnet. Det er jo første og beste. Jeg har 8GB ram på min bærbare og med 32bit ville jeg kun kunne tatt i bruk 3,5gb av dem.

Les litt mere her: http://www.idg.no/pcworld/windows7/article147140.ece
Eller google litt
:-)
 

Re: Windows 7

Innlegg smaug » 26 Okt 2009, 08:33

Som Phrode sier så er det ikke noe problem å legge 64bit Windows. I ditt tilfelle så ville du fått utnyttet all ram'en som du har på maskinen. Hvis jeg skulle ta et kvalifisert gjett så er det bare oppgitt ca 3,5Gb RAM på maskinen din nå mens du egentlig har 4Gb. Ikke noe kjempesak og du ville nok ikke merke noe enorm forskjell. Forøvrig så vil jeg si at å kjøpe Norton i dag er bortkastet penger(Security 2010 osv). Windows Security Essentials er gratis og fungerer meget fint samt ser ut til å være veldig lettkjørt. Har det også på min netbook og det går så det suser sammen med Windows 7.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Data , Lyd & Bilde

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest