[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Hjemmekino projektorer

Hjemmekino projektorer

Man kan jo gjette seg til hva dette handler om :-)

Hjemmekino projektorer

Innlegg E.F.I » 04 Mar 2010, 22:54

Har i snart 5 år hatt en nå etterhvert velbrukt LG RD-JS 31 HD ready 16 : 9 DLP projektor. Denne fungerer bra ennå.
Men det er vel bare et tids spørsmål før pæren ryker.
Funnet pris på ny pære og det er hele 6300,- [WHAT]

Har lurt på en Epson LCD eller en ny HD DLP projektor.

Men så har Casio kommet med ny lyskilde som skal holde 20 000 timer og da regner jeg med at de snart lanserer en ren hjemmekino projektor med samme teknologi ?!?

Det er også på vei flere modeller med 3D projektorer. Men jeg er noe usikker på om de er gode når man ikke skal se 3D film ?

Skal jeg vente på en med hybrid lyskilde eller kan det bli for lenge å vente ?

Om pæren ryker nå.... hva for projektorer med vanlig lyspære ville dere anbefale ?
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Hjemmekino projektorer

Innlegg gautep » 14 Mar 2010, 15:21

har en 4 år gammel panasonic som har lyst omtrent 4000 timer.....
Skal du bytte nå ville jeg annbefalt å kjøpe en litt billig en(samme vilket merke) som du føler er god nok for noen år til..
LED belysning av projector er på god vei inn på markedet, men fortsatt litt dyrt.
Ligger mange gode produkttester på hjemmekino.no og avforum.no har alltid bra med tips og erfaringer
Hey ho! Mud and snow:)
Bilde
gautep
800EFI
 
Innlegg: 599
Registrert: 09 Feb 2008, 22:31
Bosted: Sarpsborg
Stolt fører av:


Gå til Data , Lyd & Bilde

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron