[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Spørsmål ang. cd plater

Spørsmål ang. cd plater

Man kan jo gjette seg til hva dette handler om :-)

Spørsmål ang. cd plater

Innlegg E.F.I » 13 Jul 2010, 23:44

Har i lang tid brent musikk på Verbatim og de har fungert helt ok.
Tidligere hadde jeg en pakke med traxdata plater men endel av traxdata platene ble ikke godtatt av cd/dvd brenner da den kom opp med feilmeldinger på flere av de tomme platene.

Nå har jeg kjøpt 100 CD-R fra Staples, kjøpt hos Binders.

Noen med erfaringer med tanke på kvalitet på :

CD
DVD
Minne penner , type USB
SD
CF
?
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: Spørsmål ang. cd plater

Innlegg Wikingen » 14 Jul 2010, 01:16

Bare møkkaplater. Funker bare på en side...! Hvor blei vinylen av spør nå jeg! [grøntsmil]

Tenker du på kvaliteten på de nevnte produktene fra Staples, eller hvordan de du har handlet er å brenne på fra de nevnte lagringsmedia...?

Jeg har i grunnen bare positivt å si om produktene derfra. Ikke high-end selvfølgelig, men helt greie i forhold til pris.

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI
 
Innlegg: 535
Registrert: 25 Nov 2008, 02:49
Bosted: Høyjord, Andebu, Vestfold

Re: Spørsmål ang. cd plater

Innlegg smaug » 14 Jul 2010, 07:44

Det er maaaaange år siden jeg har opplevd problemer med cd-r plater. Synes alt fungerer for tiden. Nå skal det nevnes at cd-r plater blir veldig lite brukt fra min side. Det meste går i usb-minne(installasjon av OS, flytting av datafiler osv) om dagen. Av usb-minne så sverger jeg til Corsair Survivor. Det er den eneste usb-minnet som varer og som jeg tørr å stole litt på. Har prøvd mye annet inkl Corsair GT og GTR og selv om de begge er myyyye raskere enn Survivor(som i grunn er treg), så sluttet de å fungere alle som en etter en stund i lomma og slengt her og der. Nå ser jeg at at Survivor kommer i GT og GTR også så det kan jo hende at man da får det beste av to verdener.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:


Gå til Data , Lyd & Bilde

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester