[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Forgasser spørsmål!

Forgasser spørsmål!

Standard Motor Corporation

Forgasser spørsmål!

Innlegg patsva » 01 Mai 2015, 11:15

Skal skifte til forgasser med elektrisk(automatisk) choke og lurer på om det er noen som har litt kjennskap til disse forgasserne? Det jeg lurer på er om jeg trenger å montere på forgassernåla? Den har fjæren og forgasserstempelet allerede imontert!
patsva
150ccm
 
Innlegg: 40
Registrert: 22 Jul 2014, 17:26
Stolt fører av:

Re: Forgasser spørsmål!

Innlegg smaug » 01 Mai 2015, 12:53

Du mener om du trenger å flytte over den gamle nålen? Hvis de er veldig forskjellig er det jo lurt men riktig dysing er viktigere.
Jan-Børre
Brukerens avatar
smaug
ATV Guru
 
Innlegg: 3393
Registrert: 07 Apr 2008, 20:49
Bosted: Sør-Varanger, Kirkenes
Stolt fører av:

Re: Forgasser spørsmål!

Innlegg patsva » 01 Mai 2015, 14:53

Forgassernåla sitter på tuppen av wiren, men slik jeg ser det så trenger jeg enten den ikke i det hele tatt eller så må/kan jeg bare skifte fjæren og det gamle forgasserstempel med det som allerede står i den nye forgasseren m. el choke? Det jeg lurer aller mest på er om det er en forgassernål som allerede står i den nye forgasseren m. el choke? Det ser slik ut ihvertfall!
patsva
150ccm
 
Innlegg: 40
Registrert: 22 Jul 2014, 17:26
Stolt fører av:


Gå til SMC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron