[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - problemer med SMC Mistral 50

problemer med SMC Mistral 50

Standard Motor Corporation

problemer med SMC Mistral 50

Innlegg Mathiasjohansen » 16 Nov 2011, 16:30

Hei. Har nettop kjøpt med en atv. SMC Mistral 50cc. 2009 modell. Har nesten ikke kjørt den, bare til og fra garasjen et par ganger. Idag skulle jeg ut å kjøre, så jeg gikk i garasjen og hentet firhjullingen. jeg started den, og alt virket normalt. jeg kjørte fra garasjen og bort til gårdsplassen vår. (ca. 50 m) jeg satte den i Neutral, satt på bremsen og skulle gå inn for å hente hjelmen min, før jeg skulle kjøre av sted. Plutselig, begynte firhjullingen å bråke veldig, hele greia ristet, og etterhvert skrudde den seg på. Etter dette fikk jeg ikke start på den igjen. jeg parkerte den i garasjen igjen. Senere samme dag skulle jeg prøve å starte den igjen. det funket, jeg skulle sette firhjullingen i revers, men det gikk ikke, den laget en forferdelig lyd både når jeg prøvde å sette den i revers og forward. etterhvert, stoppet den igjen.. noen som vet hva som er problemet? Har kjøpt nytt batteri og greier, funker ikke nå heller.. litt kjipt å kjøpe seg en atv, også ikke få kjørt på den. takker for svar.

Mathias.
Mathiasjohansen
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 16 Nov 2011, 16:24
Stolt fører av:

Re: problemer med SMC Mistral 50

Innlegg GH89 » 21 Des 2011, 23:23

regner med at du har tatt en rask titt på forgasser, bensintank osv.. osv..?
Brukerens avatar
GH89
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 22 Mar 2011, 17:16
Stolt fører av:

Re: problemer med SMC Mistral 50

Innlegg Revell » 10 Jan 2012, 10:22

Vel dette lyder kjent:) Hadde en Mistral 50cc for ca 6 år siden som hadde samme problemet. Den ble sendt på Verksted og da bytta de girkasse, Sylinder og stempel. Dette gjorde de ca 4 ganger. Etter att den ble trimmet til 70cc forsvant problemet. Beklager og måtte si det men ATVen du har handlet er egentlig noe billig ræl [hjelp]
Revell
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 10 Jan 2012, 10:19
Stolt fører av:

Re: problemer med SMC Mistral 50

Innlegg GH89 » 11 Jan 2012, 11:42

Utrolig unødvendig å si Revell.. Kunne kanskje hatt et litt trivligere førsteinnlegg? ;)
Brukerens avatar
GH89
50ccm
 
Innlegg: 10
Registrert: 22 Mar 2011, 17:16
Stolt fører av:


Gå til SMC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester