[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - problemer med gir på ST. 250 (CBW)

problemer med gir på ST. 250 (CBW)

Standard Motor Corporation

problemer med gir på ST. 250 (CBW)

Innlegg EmilS » 25 Mar 2012, 16:02

Heisann, var ute å lekte med atv'n min idag, kjørte på stranda i danmark, der dette er lov. (helgetur)
da jeg fant ut at jeg skulle snu tok jeg og spant den rundt et par ganger. Så smalt det, da hadde kjedet hoppet av. Kjedet tok da og traff girpedalen og gjorde bøyde den. fikk da bøyd den tilbake men den vil IKKE gire hverken ned eller opp. så den står låst fast i 2. gir.
Er det noen her som vet hva som kan være feil/hva som må gjøres for å redde den?
Den kjører som den skal uten noen ekstra vibrasjoner, men vil bare ikke gire.

På forhånd takk

(skal klare å finne feilen selv da jeg er mekaniker, men har ikke noe sted hvor jeg kan åpne motor / girkasse utenom utendørs. Så en liten pekepinn hadde vært fint da jeg ikke har vært så mye borti girkasser)
EmilS
50ccm
 
Innlegg: 1
Registrert: 25 Mar 2012, 15:51
Stolt fører av:

Gå til SMC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron