[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Problemer med en Smc sport 50 2011 modell!

Problemer med en Smc sport 50 2011 modell!

Standard Motor Corporation

Problemer med en Smc sport 50 2011 modell!

Innlegg patsva » 30 Aug 2014, 15:39

Atven har startet og gått helt fint helt til i dag da jeg opplevde at atv-en plutselig bare daua hen, trodde først at den hadde gått tom for bensin men det er den ikke. Prøvde å starte den flere ganger, men den startet bare når jeg kickstartet den også daua den med det samme. Noen som vet hva som er gale?
patsva
150ccm
 
Innlegg: 40
Registrert: 22 Jul 2014, 17:26
Stolt fører av:

Re: Problemer med en Smc sport 50 2011 modell!

Innlegg patsva » 03 Sep 2014, 14:01

Batteriet er bra, så det må være noe annet som er problemet. Bensinlokket er helt sprukken og ødelagt, kan det være det som er årsaken kanskje, at det har kommt vann og muligens skit nedi bensintanken?

Setter pris på svar!
patsva
150ccm
 
Innlegg: 40
Registrert: 22 Jul 2014, 17:26
Stolt fører av:

Re: Problemer med en Smc sport 50 2011 modell!

Innlegg patsva » 05 Sep 2014, 19:04

Har sjekket forgasseren og den var full av vann. Fikk også renset forgasseren men det var ikke det eneste problemet visstnok, for den starter enda ikke. Men den har mye olje og lite bensin, kan det være grunnen?
Har kjøpt en tennplugg til atv-en min også, noe som kanskje også kan være grunnen for at den ikke starter, men jeg finner ikke tennpluggen på atv-en min (Smc sport ram 50 2011). Hvor den skal plasseres?
Lurer på om noen har noen andre forslag til hva grunnen kan være?
patsva
150ccm
 
Innlegg: 40
Registrert: 22 Jul 2014, 17:26
Stolt fører av:


Gå til SMC

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester