Hva skjer på turen i Danmark?

4 året vi tar turen til Danmark. Er du klar for sommerens mest sosiale tur?

Hva skjer på turen i Danmark?

Ja nå kan du/dere lure. Det er ikke spikret noe program som vi slavisk skal holde, men vi har litt ting som står på plakaten. Ting som vi kan finne på.

Onsdag - Oppmøte på utsiden av Slagter Winter i Hirtshals. Folka fra Larvik kommer vel 30 min før Kr.sand folket. Etter kaffe, småprat og røyk forviller vi oss ut av Hirtshals og mot Skallerup. På veien drar vi selvfølgelig ned på stranden og koser oss før vi sjekker inn. Når alt er på plass kan vi jo ta en titt (for de som ønsker det) i nærområdet for litt en liten bekjentskapsrunde før vi benker oss til bords for mat og hygge.

Torsdag - Mange av oss pleier og starte dagen med et forfriskende bad, eller dampbad, boblebad osv i Badeland. Etter dette så er vi klare for alt. Nordeuropas største marked (3 dagers marked) ligger ca 6 mil fra oss. Det er jo noe vi kan besøke hvis folk har interesse for det. Vi bestemmer selv hva som skjer [oh yes]

Fredag - Langtur?

Lørdag - 12.00 skal vi svinge innom Vrå for og bli med på et "mc treff" (sommer slipp). Drikke kaffe, prate med noen hyggelige dansker, mens vi planlegger veien videre for dagen. På kvelden er det igjen god mat på plakaten.

Søndag - Utsjekking før 10.00 og veien går igjen tilbake til Hirtshals

Dette er en lite guide for hva som skjer og kan skje. Det er mange attraksjoner i nærheten også som er verdt et besøk. Hvis noen ønsker så er jeg mer enn klar for og guide litt... Mange har jo vært her før, men mange er jo også nye. Stranden er også bare noen min unna der vi bor, så her skal det bli mye moro.

PS! Ha i bakhodet under hele turen. Naturen er meget skjør i Danmark. Skulle du være så heldig å bli tatt for kjøring i utmark, sanddyner, klitter... generelt utenfor veien. Ja da kan de konfiskere din ATV eller hvis du er heldig, få en bot på 30.000 + +
:-)

Gå til Danmarkstur 2010

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest