Side 3 av 3
Re: 550 T3 sperrer
Skrevet:
22 Apr 2016, 19:53
dex
Det er ikke nødvendig å bytte ecu, om du har sperren i ecu. Det merker du veldig godt på at den begynner å putre og holde igjen på 45km/t. Du bare setter på bryter på den gule ledningen med hvit stripe som går utfra ecu.
Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
Re: 550 T3 sperrer
Skrevet:
22 Apr 2016, 22:01
HalvardAK
Too late:-) Men men, ser at toppfart originalt i sverige er 72. Uansett så går den litt for tregt i oppoverbakke, 30km/t med ny ecu i en grei oppoverbakke er litt slappt, turtallet er der, men virker som converteren ikke biter bra nok. Skal se om jeg får åpnet den i morgen.
Re: 550 T3 sperrer
Skrevet:
23 Apr 2016, 10:48
HalvardAK
Som dere ser på bildet har jeg tappen, med en påskrudd clamp på tappen som begrenser enda mere.
Er det safe å fjerne denne, eller blir det mere turtall enn hva produsent liker?
Re: 550 T3 sperrer
Skrevet:
23 Apr 2016, 12:09
dex
Til meg er den ikke der ihvertfall, bare den stopp tappen som er oval. Skjønner at din ikke går spesielt godt nei.
Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
Re: 550 T3 sperrer
Skrevet:
23 Apr 2016, 14:33
HalvardAK
Tok vekk tappen og det ble liv i sakene, nå drar den godt nok:-) Kikket på converteren også men jeg hadde en metallring og en i teflon eller hva det er, ikke 2 metallringer som i veiledningen.
Valgte derfor å ikke gjøre noe der.