[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - cf moto 500

cf moto 500

CFMOTO ALLROAD, CHALLENGER, 300cc 500cc 2x4, 4x4...

cf moto 500

Innlegg ivrig » 24 Feb 2011, 19:10

hei ;9 har hatt denna i ett år nå er kjempe fornøyd med den :D men jeg lurer på en ting, når jeg setter den i revers så får jeg ikke gitt full gass. akkurat som om den fusker hvis du skjønner.. men noen ganger funker det som pokkern.. er det noe å gjøre med eller skal den være sånn??
ivrig
50ccm
 
Innlegg: 4
Registrert: 09 Feb 2011, 01:28
Stolt fører av:

Re: cf moto 500

Innlegg OJ » 24 Feb 2011, 19:46

Dette er nok helt normalt.
Det er en turtallsperre som gjør at man ikke kan få full fart bakover.
Dette er pga at det kan fort bli skummelt/farlig å rygge fort.
Det er veldig lett å drite seg ut (noe jeg nemmelig har erfart [smiil] )
Suzuki GSX 750 En slik en halv atv vettu...
Yamaha Rhino 700 2013 mod reg. som traktor.
OJ
SkogsTrollet
 
Innlegg: 1122
Registrert: 08 Mar 2008, 09:19
Bosted: Arendal
Stolt fører av:

Re: cf moto 500

Innlegg Wikingen » 17 Apr 2011, 02:09

Gammal tråd, men....
Se bak på CDI-boksen din. Der stikker det frem en liten ledningsloop. Klipp denne, og isoler ledningsendene du nå får, og du er kvitt ryggesperra.

Mvh
Bilde
Roy I. Hernes, Andebu.
For øyeblikket uten ATV....
Wikingen
800EFI
 
Innlegg: 535
Registrert: 25 Nov 2008, 02:49
Bosted: Høyjord, Andebu, Vestfold


Gå til CF-MOTO

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron