[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - Håndbrekk på X8 mangler

Håndbrekk på X8 mangler

CFMOTO ALLROAD, CHALLENGER, 300cc 500cc 2x4, 4x4...

Håndbrekk på X8 mangler

Innlegg Steino » 01 Des 2013, 09:05

Hver gang jeg parkerer X8'n irriterer jeg meg over at det ikke er den vanlige hendelen for å lukke fast bremsen på bremsehåndtaket. Spesielt når jeg skal transportere på hengern er savnet der. Kan ikke sette den i "P", så jeg har brukt en stropp rundt bremsen for å holde den der, funker jo det men hvorfor ikke som de andre merkene?


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hund på ATV - bur søkes for oppgaven.
Steino
400ccm
 
Innlegg: 104
Registrert: 05 Mar 2013, 12:22
Stolt fører av:

Re: Håndbrekk på X8 mangler

Innlegg Steino » 05 Des 2013, 21:12

Fant etter guiding av ATV kompis denne hos Biltema - alle med Cfmoto x8 må ha den. http://biltema.no/as/?a=82859&language=no


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hund på ATV - bur søkes for oppgaven.
Steino
400ccm
 
Innlegg: 104
Registrert: 05 Mar 2013, 12:22
Stolt fører av:

Re: Håndbrekk på X8 mangler

Innlegg Steino » 05 Des 2013, 21:40

For de som lurer på hvorfor bruker ikke denne karen "P" gearet under transport - jo fordi det på side 136 i manualen står :

.........
Place the gear into any position except Park position, block front and rear wheels to prevent ATV run.
Never transport ATV with gear in Park position, or else engine will be damaged.
..........

Jeg vet dette ikke er godt kjent, heller ikke blandt forhandlerne, som gjerne setter den i "P" om de kjører den opp og stropper på hengern.

Men jeg har lest boka.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Hund på ATV - bur søkes for oppgaven.
Steino
400ccm
 
Innlegg: 104
Registrert: 05 Mar 2013, 12:22
Stolt fører av:


Gå til CF-MOTO

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron