Virkelig synd for GP var en skikkelig orginal. Glemmer aldri når han serverte pølser med never som var sortere en bek Kjørte mye hos han i mine yngre dager, var nesten nabo så kjente han godt.
Dette var trist og leit høre- Gunnar var en hyggelig kar som fortalte mye gode historier hvis en tok tid til å stå ved hans side og småprate. Seinest siste treff der borte var han og ryddet stubber unna gjørmehøla med Fiat 4x4 traktoren sin der oppe i lia også. Kommer til å huske han som en engasjert rolig kar med bla. veska si, kamera sitt, capsen og med et lite smil om munnen. Hørte om han og lia for sikket 20 år siden og tenke den gang at han vil jeg møte en dag og kjøre i lia. Det ble en realitet. Han har gledet mange personer i mange år, det er noe som er sikkert. Takk for alt du har gjordt for off-road sporten. Hvil i fred.
Snakket med ham som det siste jeg gjorde før jeg reiste fra siste kjøring i lia, han lurte veldig på når vi kom igjen for å kjøre. Da jeg sa at det ble om en måned syntes han det var lenge til... han bare ventet på at vi skulle komme igjen sa han med et lurt smil. Vi pratet en stund før jeg reiste, og nå er jeg glad for at jeg tok meg tid til å høre på ham.
Har ikke vært med så lenge i lia, men lenge nok til å forstå at GP har betydd utrolig mye for de med interresse for motorsport / terreng kjøring.
Takk for alt du har gitt meg og alle andre GP, hvil i fred.