Vel, da har man prøvd seg på montering av håndtaksvarme. Det gikk dritt for å si det sånn. Skjærte bort det ene håndtaket på gasshendelsiden og skulle sette på håndtaket der først. Man skal bruke WD40 ved montering av disse håndtaka. Det står at man skal bruke rikelig mengde og jeg feiga nok litt ut og brukte for lite. Selvfølgelig halvveis så stoppet handtaket og satt dønn. Prosedyren da iflg manualen er å sette på varme og vente litt til de er blitt gode og varme. Da skal det være greit å få de ut igjen.
Gjorde det men prøvde også å banke de inn med en gummihammer siden jeg har lest mange plasser at det er kjempelurt. Det var det nok ikke fordi etter bare noen sekunder så kjente jeg at håndtaket begynte å bli kald. Jeg ante det værste og jepp, brudd en eller annen plass i elementet inni håndtaket. Dett var dett
Varmet hele dritten med varmepistol for å få de ut og klinte til med WD40 så det holdt og stappet de inn igjen(må jo ha et håndtak til jeg får nye), så nå har jeg bestilt nye håndtak fra ebay, denne gangen bare enkle håndtak av samme type til 50 dollar. Man lever så lenge man lærer
Fikk montert på tommelvarmen i allefall sånn at jeg slipper å fryse tommelen av meg. Er egentlig tommelen jeg alltid fryser på...