Kommer til å ta en tur på messa jeg også, men ATV'n står på henger'n (mekkebordet mitt) å venter på en simmering som skulle vise seg å bli vanskelig å få tak i....
![Utskjelling [fight]](./images/smilies/14.gif)
Den original "suger big time", så jeg måtte spesialbestille en etter mål til slutt. (Ikke første delen jeg har måttet finne erstattning for, eller lage selv... Burde være unødvendig...)
Begynner å bli litt lei endel av løsningene til Kineserne og Taiwaneserne....
Mye av det er, etter min mening, "engangs-deler" som de rett og slett ikke kan ha skjønt at faktisk må byttes før eller siden, og da bør det være kurante deler med kurant plassering og kurante fester, men der er det ofte at en kvalitetskontrollør har "sovet i timen"...
Min ATV har en tidlig 2009 modell motor, der den simmeringen er et problem, noe de faktisk har luket vekk på 2010 modellen som kom i juni 2009, så det går da rette veien ihvertfall.
Nå har jeg omsider fått tak på simmering, etter 3 uker, men den kommer ikke før til uka....
Og til uka skal jeg være ferievikar for Ståle på SJ-MOTOR på Sem, så da får jeg vel heller ikke gjort stort på egne ting...
Men jeg kommer "plutselig" tilbake!!
Mvh
Roy I.
PS. Var det deg Pajlabb jeg så på Meny/Statoil i Andebu i 18.00-tiden idag? Jeg stod der med den hvite snekka, jeg mener Vitoen, min og preika med en i en grønn Tahoe.