Rikhardt » 12 Okt 2009, 20:47
Det er ingen hemlighet at MC Oslo har slitt med kunnskap når det gjelder Atv, men nå kan jeg i allefall informere om at de har tatt dette svært seriøst og har ansatt en mann med god kunnskap om atv oppe i den avdelingen. Han driver selv aktivt med kjøring, har god kunnskap om atv, og har store ambisjoner om å løfte nivået til Mc Oslo i markedet. Jeg synes personlig at de faktisk fortjener en sjanse til å vise hva de er gode for. Jeg har i allefall stor tro på at de vil gjøre det mye bedre nå som de har rett mann på rett plass.
De er eneste forhandler i mange mils omkrets å har forstått hvor viktig det er at de nå yter maksimalt.
Jeg selv kjøpte min første Can-Am et annet sted, men har hatt alle servicer på den hos Mc Oslo som faktisk har gjort hva de kan for at jeg skal være fornøyd.
Som sagt kjøpte jeg ikke min 650 hos dem, men de tok alikevell deler (bakaksel) fra en ny som stod i butikken for at jeg skulle få den fikset før ferien min. Jeg syntes det var meget bra av dem og forventet faktisk ikke at de skulle gjøre det. STOR * i boka til Mc Oslo for den kundebehandlingen.
Alle som jobber der både på verksted, delelager og salg av atv er blide og hyggelige.
La dem få en sjanse folkens, og husk at uten objekter å jobbe med kan de heller ikke bli bedre på verkstedet.
Jeg er svært fornøyd med dem nå, og det resulterte også i at jeg byttet ut min 650 til en 800R XT-P hos dem for 1 uke siden i tillegg til at vi kjøpte en 800 Max XT til kona for snart 2 månder siden.
Mannen med en god del kunnskap heter Frode, og sitter i 2 etg.
Rikhardt
2010 CanAm Outlander 800R MAX XT-P