Ja jeg sliter fryktelig med å overhode se nytten, selv morrofaktoren blir jo helt borte med så mange begrensinger. Ingen minnekortleser er jo helt katastrofe på en slik dings. Jeg vet ikke hvordan nettverksstøtten er på den og hvordan streamemulighetene er. Som en kjekk grensesnitt for musikk til en pc kan det jo kanskje være et håp?
Er det ikke en apple film så kan du ikke vise den. Det er jo helt tragisk... iPad og iPhone er for de som vil være litt kule. Problemet er jo bare at absolutt alle har det og da er det ikke noe kult
Er det noen her som har forslag til hva den egentlig kan brukes til, da mtp noe den gjør bedre enn andre produkter som allerede er på markedet til en vettug pris?
Litt seriøst. Jeg ser for meg at denne kan være kanon og ha med seg på cafe, bussen, toget eller lign for og lese nyheter eller lign. Men der stopper det for min del..
Ipad med Wifi og 3G. Nå er ikke jeg slik hardcore Pentium/linux/mulitasking/win7erbedreenvista/macerbest, så jeg kan innrømme at jeg skal ha
Min skal brukes til å følge med på atvforumet, lese bøker, se postman pat på youtube, spill og sikkert 45 millioner andre applikasjoner som kommer i kjølevannet.
Ipad er ikke ubrukelig eller bortkasta penger i mine øyne.