[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_content.php on line 664: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4203: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4205: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4206: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4207: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3418)
atvforumet.no - atv - firehjuling - quad • Se emne - MOTORHAVARI -09 LTD

MOTORHAVARI -09 LTD

Motor, luftinntak, olje, kjede osv...

Re: MOTORHAVARI -09 LTD

Innlegg E.F.I » 11 Jun 2010, 18:25

Snakket med en Finnmarking som i årevis har hatt atv og snøscootere.. Rotax havari på ventil / topp siden skjedde iblandt.

Enig med deg smaug i at man da bør passe ekstra godt på når det finnes tilsynelatende en slik mulig svakhet.

Det jeg reagerer mest på er at man ikke har mer deler tilgjengelig på hovedlager som skal dekke Norge.
Det var samme tullet da noen Polaris LE modeller slet med at noen en serie fremdiffer røk... ingen på lager på denne siden av dammen... noe de rettet på ETTER at fremdiff problemet var blitt løst .

Går jo ikke an å vente en HEL sommer før ting er på skinner igjen.
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: MOTORHAVARI -09 LTD

Innlegg Bronco » 11 Jun 2010, 19:31

ettersom jeg sknjønte er delene tilgjengelig, men siden det er garanti sak må de rette seg etter BRP. det er de som er treve med besluttningene. de må vente på godkjenninger for div opperasjoner med motor. fks bare det å åpne syllinderen ble nesten en uke vent fra brp...bare BRP bestemmer seg for hva de vil gjøre kan videre planlegging foreligge.
Bronco
 

Re: MOTORHAVARI -09 LTD

Innlegg E.F.I » 11 Jun 2010, 19:54

Det er vel ikke uvanlig i garanti saker.... men veldig kjedelig da du blir den lidende part om det ikke er din feil at utstyret ryker.

Blir stas med ny atv da... håper at det ikke vil koste deg for mye i mellomlegg.
Brukerens avatar
E.F.I
Skogens Konge
 
Innlegg: 2809
Registrert: 25 Aug 2008, 08:12
Bosted: Hardanger
Stolt fører av:

Re: MOTORHAVARI -09 LTD

Innlegg atvstakan » 11 Jun 2010, 20:22

jeg har hatt havari på en 400 motor tok år og dag....når jeg kjøpte min 800 gjorde jeg avtale med butikken, Hvis det er en mororstopp og de ikke for fikset det med en gang. Ja da SKAL de ordne en lånemaskin til meg til min er i orden. Så er det opp til de hvor lenge de vil att jeg skal slite på utstyret dems. Mener også att det står noe i kjøpsloven om reperasjonstid og rimlig tid der. Men husker ikke reglene eksakt.
Føler med deg. [kjeft] Stå på krava. [oh yes]
atvstakan
80ccm
 
Innlegg: 25
Registrert: 23 Mai 2010, 19:16

Re: MOTORHAVARI -09 LTD

Innlegg Bronco » 12 Jun 2010, 19:17

skal oppdatere videre utvikling om jeg får vite noe mere. blir ikke mitt bord lenger ;)
Men klart jeg skal følge med videre....
Bronco
 

Forrige

Gå til Motor og drivverk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester