Det høres nesten for fanastisk ut, selv for en Polaris. Hvordan i all verden klarer en forhandler å dra den konklusjonen at siden et styrestag er bøyd, så er ikke drivakslene en garantisak? At nettopp begge aksler er gåen på samme plass skulle vel nettopp tilsi at det ER en garantisak. Jeg kan se for meg hvordan en forhandler i sine villeste fantasier kan dra konklusjonen om at siden et styrestag er bøyd på samme side som EN drivaksel er gåen så har det skjedd noe som ikke dekkes av en garanti, men at drivakselen på motsatt side også skal være påført skade pga brukerfeil ifbm bøyd styrestag osv høres jo helt sprøtt ut.
Var det virkelig så dyrt å få fikset det, at det var lønnsomt å bruke forsikringen?
Er vel rundt 200$ pr stk for Rhino aksler og da får man en komplett aksel med begge CV ledd, bare til å daske på.
http://www.superatv.com/Polaris-Sportsm ... 3C628.aspx