Godt jeg ikke ble alene med Åndlig veileder for da hadde jeg tråkka så langt ned i gjørma som det gikk, for det må være hannes skyld.
Jeg har da ingen ting utenforstående med han andre :
Og mannen er mye høyere enn meg så han ville bare laget hull i lufta
11-En dag hvor flere medlemmer var samlet på Haugereid for og kjøre i gjørme og dritt, var Maxmekker og Mannen uheldige og kræsjet, slik at begge sykkelene ble vrak. I forkant av dette hadde Åndlig villeder parkert Yamaha`n nede ved gården,for ikke og få møkk på den flett nye sykkelen. Han var passasjer på mannens atv. Siden sykkelene ikke var kjørbare, tilbød Phrode seg og kjøre dem ned til Gården.
Phrode måtte kjøre over gjørma med Maxmekker, Mannen og Åndelig villeder. Dessverre var det ikke plass til alle på en gang på Arctic-cat`n, så Phrode kunne bare ha med seg enten Maxmekker, mannen eller Åndelig villeder på atv`n. Det leie var at Åndelig villeder ville dyppe mannen i gjørma hvis de ble igjen alene, og mannen ville gitt maxmekker en på trynet,hvis de ble alene igjen. Hvordan klarte Phrode å få med seg alt over gjørma? Hvor mange turer måtte han kjøre?
Svar= Først kjører han mannen over og kjører tom atv tilbake. Så kjører han åndelig villeder over og tar med seg mannen tilbake. Så kjører han maxmekker over og kjører tom atv tilbake. Til slutt kjører han mannen over og alle er fraktet ned til gården. Phrode måtte kjøre 4 turer.
Det er nå lov og diskutere denne runden.
Ny runde er lagt ut, og skal leveres innen 21 desember Have fun folks