Hei alle sammen... Kaken er klar......Kamerane er ladet..... Da er det bare for alle å ta med masse godt humør, mye kjøreglede, grillmat og drikke.. Ses i Lia til lørdag
Har tittet litt på kart, men er ikke så kjent ute i skogene der, så er enda usikker på hvor det er. En veibeskrivelse hadde jo vært greit. Legge ut på hjemmesiden eller liknende? Når har dere planer om å dra fra Lier da? Vi kunne jo tatt følge enten helt fra Lier eller fra Ås litt avhengig av hvor jeg ender opp i morgen.
Hei Skal vi møtes for samkjøring i Ytre Enebakk som sist ved Spar butikken- 09.00 Hisab, Hitman, Mogens m.fler? Regner med kjøre fra Lørenskog 08.00. Flere som henger seg på? Dere fra Drammen/Lier kan vi kansje spore inn her
Å kjøre ut til enebakk blir vel en liten omvei, men å ture ut E18 er vel ikke noe problem. Så kan vi møtes på elvestad eller spydeberg, litt avhengig av hvor dere kjører.
Hei igjen. Da blir vi 5 atv fra Lørenskog som reiser senest kl. 08.30. Avtalt møte Thygesen fra Løken med ytterlige 3 atv på Esso i Spydeberg. 09.30. Så da kommer vi samlet 8 stk fra Nedre Romerike GLÆR MÆ STORT Husk ta med 150,- pr. sykkel for kjøring- i kontanter til GP.
Jeg havnet visst på fest i Ås i dag, så jeg kommer til Spydeberg og tar følge med folket der i fra. De andre fra Lier kan bare si ifra hvis de og vil møtes i Ås og bli med den veien rundt.